madam azlin

madam azlin

Tuesday, December 20, 2011

di hari persandingan ku...hak tuii

untuk sedia maklum aku sanding pada 27hb nov..mane2 aku x sempat nk jemput tu hamba mintak ampun sgt2..ktorg sanding pukul 12.30pm..mase mule2 tu mmg berjalan lancar tp sebelum pengantin laki dtg terdpt bberape kekecohan sikit..antara nye pasal budak2 kompang..mmg hangin aku time ni..nasib aku pengantin kalau x mmg aku dah  sound dorang..mcm ni cerite nye..aku deal dengan budak2 kompang ni pukul 12.30pm..aku ckp pengantin akan smp dlm 12.30pm..so aku suruh dorang standby dekat rumah aku pukul 12pm..sebab aku tkt pape jadi..kalau dorang dtg awal pun dorang boleh g mkn dulu kan..last2 makcik2 aku ckp pengantin dtg pukul berape sebab budak2 kompang nk blk ade tmpt lain dorang nk pegi..WTH!!!aku tgk jam lagi 5 minit nk pukul 12.30pm..so aku mintak extand smp 12.45pm..pastu aku siap pesan dekat makcik aku suruh ckp ape pasal ambk job waktu bertindih..ko ingt ko tu ape..agak2 la weh..jgn la nk tamak sgt smp ambk job 2 3 dalam 1 mase..so aku ckp aku x kire papehal suruh tunggu gak..aku dah deal dengan die elok2..so jgn nk buat taik..lagi pun pengantin bukan lewat smp berjam2 pun weh..korang pun kene la pandai menange time..bajet2 la..aku rase standard la pengantin lewat smp setangah jam..ade kawan aku smp 1 jam lebih tau...pastu kompang pun ala2 je..sedih aku dengar..baik aku upah org pasang kaset settle jimat kos..so sape2 nk ambk kompang sila deal betul2..pastikan jgn ade waktu bertindih dengan org lain..

yg ke 2 lak..smp2 je aku tgk kipas dekat khemah meje beradab dengan meje VIP kipas xde..ni lagi aku angin..aku dah call org tu pagi2 lagi suruh dtg pun x dtg tengok..mmg mcm sauna la aku time tu..dengan panas  mcm nk bukak baju je tau..time mkn beradab mmg aku dah xde feel nk mkn di tambah panas yg amat..last2 aku suruh penanggah bukak kain belakang meje tu kasi angin masuk sikit..lege...settle..

yg ke 3..kek aku jatuh..wawawawa sedih...nasib kek free..tapi free2 pun mcm memalukan gak..ni bukan slh dari keluarge aku atau pun tetamu tp ni slh penanggah..sebab time nk angkat tu kek tu licin jatuh..nasib ade 2 kek lagi..pastu dah jatuh tu bukan nk cepat2 bersih kan...ni biar je...smp aku tgh mkn aku sound suruh bersih kan..ko mampu pengantin sound2 time tengah ayu2..aku ape pedulik..sakit mate ok..kesimpulan nye di sini xyah la nk kek bertingkat2..kang jadi mcm aku menangis x berlagu..

petang nye lak ktorg kaur g photoshoot our door dekat putrajaya..smp ke mlm..time tu mmg lapa x ingat..blk photoshoot terus bedal mkn...pape2 pun kasi tgk jela gamba2 kat bwh ni ye..mls nk story byk2..makin ingat makin sakit ati..
































1 comment:

Unknown said...

alololo...sabar yea dugaan nak kenduri kawin mmg gitu alin.. hehe.. cik riri pon penah face it masa kenduri adik haha =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...