madam azlin

madam azlin

Friday, December 16, 2011

upacare memakai inai..

3 ari sebelum majlis aku gigih pkai inai..kate nk jimat kos..kalau inai kat luar dorang cas puluh ringgit..akibat nk jimat sgt inai pun x merah..inai mekah skrg mmg dah x merah..dulu zmn kecik2 pkai kejap je dah merah kan..so aku sgt2 tension..dah la tido x selese kene jage inai lagi..buat penat mlm tu je pkai..hasil nye mmg x merah..nk x nk kene panggil org suruh pkai kan inai..ingat nk buat kat kedai je tp asst2 aku yg ramai ni pun sebuk nk join sekaki..so panggil org tu suruh dtg rumah..mintak pkai kan inai..hasil nye mmg merah..tp...(sila tengok gamba dulu..kan aku cerite kat bwh)
 ni pkai inai sendirik




tgh mengukir di kaki..
 

jari jemari






hasil nye..


mari aku cerite disebalik inai aku pkai ni..nk tau kos die berape?ade la nk dekat rm60 kot..aku pun x berape nk ingt...korang rase mcm membazir x??so sape2 bakal pengantin sile pikir betul2 sebelum nk buat..aku rase xyah pkai pun x pe..sebab nnt time belah laki tkt inai lukis tu dah pudar..agak buruk jugak la rupe nye nnt..kalau diekat jari2 tu boleh adjust..ko pkai je blk inai mcm biase..dan aku tersilap langkah memilih akak yg buat ni..aku x tau inai ape die gune smp dah seminggu lepas die bukan pudar tp mengelupas mcm pkai stiker..serius buruk..dan mase mule2 pkai ko nk mkn nasik gune tgn pun x blh sebab warne die tibe2 turun..WTH!!!x pasal2 feeling org putih mkn pkai sudu..dan kalau nk solat pun korang mcm ragu2 sebab kan aku ckp tadi inai ni mcm stiker..tkt air sembahyg pun x meresap..so disini aku nk menegas kan..sile buat research dulu before nk pkai inai mcm ni..yg aku maksud kan sile tanye kawan2 mane dah ade pengalaman..

bagi aku la kan..better pkai inai daun..merah pun merah..time belah laki kakak ipar aku giling je daun inai..serius merah..dan sah2 boleh buat sembahyg..ni aku buat lukis2 tu mg aku ragu2..time2 ari aku kopek kasi ilang cepat inai tu..make nye ade perasaan membazir di situ..jadi sila pikir dulu sebelum buat ye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...