madam azlin

madam azlin

Sunday, December 18, 2011

tips bagi yg suka makan petai..



haloha..arini aku nk share tips2 untuk menghilang kan bau mulut(bau petai) lepas mkn petai..khas untuk peminat tegar petai..bg menghilang bau mulut, anda di galakan memakan timun selepas mkn petai..ini kerane timun dpt menghilang kan enzime2 yg melekat dlm mulut anda..timun bukan shj dpt menghilang kan bau mulut..kencing korang pun x bau..aku dah try buat mmg berkesan..aritu blk dari cameron ikut tapah kan byk org jual petai kan so aku beli la berpapan..jadi dengan x sabar nye dekat RNR aku dah bedal petai2 tu dulu..akibat nye bau petai melekat smp mlm..agak tension jugak la..last2 aku tanye la en google..dan aku pun try la ikut petua2 tu dan hasil nye mmg berkesan..lepas ni korang xyah risau..mkn la petai byk mane pun tp dengan 1 syarat korang kene bilas dengan timun..itu shj tips untuk arini..selamat mencube..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...