madam azlin

madam azlin

Tuesday, December 27, 2011

majlis bertandang belah kajang..

hallo semua ni final gamba2 sepanjang wedding aku..penat rase nye nk update..so aku ambk random jela ye..agak2 gamba terabur tu harap kene paham..mood mls semakin tebal mcm lemak2 aku gak..mase majlis bertandang ni xde pape cacat cele nye..so aku bersanding pun dengan tenang sebab ape nk tau????sebab bukan rumah aku pun..ade aku kesah!!!!heheheheh...nk terbalik pun aku x pedulik..lagi pun aku dah tanam niat nk mkn beradab puas2..nk bls dendam aritu punye...siap aku tgk mkn ade org nk ambk gamba pastu aku sambung blk mkn..hehehehe..nmpk benor buruk lantak nye..gamba2 ni pun aku ambk dari camre akak aku..kamre canggih x siap lagi..harap besabor ye rakan2...

sesi bukak hadiah..rase dah complete kalau aku nk duduk rumah sendiri..tinggal mesin basuh je xde sape bg lagi..ade sape2 nk bg x????

signature section...

eat time!!

pelamin yg simple..

sesi makeup

ni photoshoot outdoor

karok time

ade  beran???





aku rase sanding belah laki mmg tenang sgt2...siap aku boleh nyanyi 4 lagu...ko mampu???padahal pengantin ni mcm x reti nk duk diam kann.....skrg ni dah boleh bernapas..nk update pape pun x kesah sebab xde utang lagi...adios..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...