madam azlin

madam azlin

Monday, December 19, 2011

making of my wedding...

mari kite sambung blk cerite tentang kahwin aku aritu..majlis aku ni xde la grand mane pun..cukup la sekadar yg mampu..walaupun mmg x mampu langsung(nangis..)aku nk buat rambut pun x sempat..nk kaler blk mmg x semapt..g spa pun last minit yg aku rase mcm membazir..xde effect pape pun..hasil nye muke aku tetap x ceria dekat atas pelamin dsebab kan penat terlampau..ni hasil nye kalau nk make all perfect...nk harap kan org mmg x puas ati sebab aku nk buat semua..baru puas ati..ade 1 tahap tu kek aku jatuh nk je aku ambk penyapu sapu kek tu..so funny...

meh aku story pasal persiapan aku untuk majlis kahwin ni..ala nk story pun ade rase xde yg menarik..sebab mane aku plan baik punye last2 berterabur gak..sebab x ramai yg control..serius!!!rase mmg patut org kaye upah wedding planner..aku buat door gift untuk tetamu almost 2000 bijik..nasib ade yg membantu dan sponser..thanks a lot tu my makcik and sepupu sepapat di kampung..yg lain tu aku buat ala kadar je..last minit jugak butik kahwin tu ckp ade lebih pensil box yg mmg aku nk dari sebelum tu tp die ckp dah abis tp last2 die ckp ade lebih..so hati harus gembire..kasi grab cepat..time tu cepat2 tukar plan blk ape bende nk masuk dlm paper beg dan ape bnd nk masuk pensil beg..

dan hasil nye ramai yg suke my door gift especially pencil box dengan paper beg rame2..sorry sgt2 mane yg x dpt paper beg rame2 tu ..aku beli pun x byk..so maaf kan hamba ye..untuk bunge telor lak aku byk beli dekat nilai 3..ni aku nk kasi promote kalau same2 nk nmpk kelainan kat bunge telor tu sile pegi ZC confirm rambang mate..harge boleh tahan murah dan mahal..pandai2 la ko bajet n pilih..tp aku nk ucap kan terima kasih byk2 kat mmb kolej aku TIM sebab mensponser bunge telor..kene tulis ni nnt aku lupe..heheheh..persiapan lain rase xde kot sebab majlis aku pun katering kan jadi nye mcm x byk aktiviti yg ade kat uma aku selain mengemas dan kemas dan kemas..full stop...ape2 pun meh layan gamba2 di bawah la ye..

aktiviti memasukan telor ke sarang die

paper beg butterfly and pensil box

ni lepas majlis nikah aku..ni nk dekat pukul 4 pagi kalau x salah aku..kene bungkus lagik

mmg xde rupe pengantin

aku rase majlis aku byk gune sang rame2 la


org kuat sepanjang majlis




pensil box bersepah2




ni bunge telor aku beli dekat ZC..comel2



p/s:mcm biase gamba agak terabur..paham2 jela ye..mood makin malas

1 comment:

erlyda said...

aku amat suka pecil box ko tu..besar! aku wat isi brg make up so leh bwk ke hulur ke hilir :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...