madam azlin

madam azlin

Tuesday, January 29, 2013

Happy belated besday B



to my lovely husband happy belated birthday..semoga allah panjang kan usia b,murah rezeki dan lain2..xtau nk bg ucapan ape..eheheh

lg berape jam nk pukul 12 mlm bersamaaan nk masuk date besday laki aku ni..masing2 dah landing atas katill..sbb besok keje..harus menjage kualiti time tido..

aku: b tido la..dah pukul berape ni..(mase ni dia tgh main handphone..pastu duk senyum2 kambing)
laki den: *masih senyum2..
aku: b tido ler..sok jgn x bgn
laki den:jap2..tgh jadi artis nk bls komen org wish besday..
aku:terus tepuk dahi...lupe besday laki aku..hehehehe..

terus peluk laki wish dgn rase x bersalah..teruk nye bini dia ni..blh lupe besday dia..kalau besday aku..seminggu sebelum date besday aku...aku dh remind hari2..heheheh siap pakej tazkirah mintak hadiah..hahahaha bini sape la ni..


saja nk bg tau..novel aritu tempah online dh smp..skrg tgh gigih bace smp abis...peace...






1 comment:

atulhani said...

lawak la alin hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...