madam azlin

madam azlin

Thursday, January 31, 2013

washing bag bra...




sape2 yg ade masalah besi selalu terkeluar atau tali bra dah rupe rambut kerinting blh la beli beg khas untuk bra di campak dlm mesin basuh...aku dh try agak lame..so far sgt ok..xde masalah besi terkeluar lagi..mane nk cari binatang ni???oooo senang aje..cari je kat daiso...RM5 je..tp kalau kat daiso ade yg patern kecik je..blh muat 2 3 bra je..aku tgh cari patern yg boleh sumbat byk sikit tp x jumpe2 lg..spender pun aku beli beg asing..penah aku basuh spender laki aku..habis kuar benang2..jadi aku beli beg khas untuk letak2 spender..dekat daiso jugak aku beli..sbb sane semua ade dan murah..x caye???sila terjah...

teringin nk cari patern corak2 mcm ni tp x jumpe2 lagi...hurmmm








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...