madam azlin

madam azlin

Wednesday, January 2, 2013

selamat tahun baru...


1st update untuk 2013..rase belum lmbt lagi nk wish happy new year..kalau ckp pasal tahun baru ni masing2 sebuk cerite pasal azam kan..bg aku tahun ni azam aku simple..dah mls nk buat azam diet2..mmg akan tandus di tgh jln..so mari buat azam yg simple yg senang nk target..so azam aku tahun ni insyallah akan usehe kan ke arah tukar tittle as wife to mommy..aku hanye mampu berusehe dan aku tawakal kepade allah..so bile dah tukar tittle..of cos kene pulun kumpul duit..oleh kerane buku tabung haji aku tu dah berabuk..mari la aku tanam kan azam duit nafkah aku tiap2 bulan tu aku nk masuk kan kat tabung haji..dari aku beli yg tidak2..baik aku simpan..cukup time daftar haji..in shaa alllah..mcm mane azam korang lak???mesti gempak2 kan



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...