madam azlin

madam azlin

Monday, January 7, 2013

joyah aiskrim...oh my husband!!!

ari sabtu lepas pas blk keje terus decide nk blk banting..so pickup laki aku pastu terus drive blk banting..hujan lebat jgn ckp la..pastu lalu dengkil...perghhh habis foundation kerete aku sbb lalu jln yg ade tanah merah..sakit ati...huh..

otw balik tekak gajah ni teringin nk mkn aiskrim...so singgah la mcd...mule2 ingat nk mkn cendol tp cendol xde drive thru make ktorg pegi la mcd..mcd ade sikrim baru..joyoush butterscoth kalau x slh aku..so try..laki aku ambk mcflarry aku ambk sundae..dpt2 terus behenti dekat tepi mkn..kate x menyabo kan..hehehe..rase dia sedap..tp agak manis sikit..so sape2 x tahan manis blh mkn sikit jek dan jgn mkn selalu..tkt nnt cukup bulan kaki kasi potong..hahahhah saya bukan ah long ma...

teruje..
nyum,,,ade krunci2 sikit..
abaikan muke yg sememeh..ade org kesah??
kasi close up sikit...nyum2...

laki aku ckp bukan joyous tp joyah butterscotch...oh laki sapa la ni...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...