madam azlin

madam azlin

Thursday, October 18, 2012

acai berry

berry hitam

hari ahad tu sempat petik buah ni dekat jran belakang rumah..mule nye xtau ape bende name bende ni..last2 mak bgtau ni la buah berry yg selalu produk2 kecantikan gune..cis..penat aku beli mahal2 rupe nye buah ade dekat belakang rumah..mmg pas ni pokok ni jd sasaran aku g petik..serius sedap buah ni..makin hitam makin manis..kalau dia warne merah2 rase dia mcm masam2 sikit..nk tanam pun senang..ambk batang pokok ni just cucuk je kat tanah..senang kan..jiran belakang rumah aku ckp kalau buat air pun sedap..bland je byk2 pastu buh ais..pasti nikmat x terkate..cume khasiat lebih detail aku x dpt lagi..cume yg aku tau dia boleh cantikan kulit dan mengurus kan badan..kurus kan badan???OMG...pasni confirm dgn batang2 sekali aku mkn..nk kurus punye pasal..

2 comments:

atulhani said...

mcm menarik je.. alin.. nak amik induk boleh.. camna nak tanam...

anak aris said...

nnt alin balik banting alin ambk batang dia..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...