madam azlin

madam azlin

Monday, October 22, 2012

summary sarawak final part

penat nk abis kan cerite pasal sarwak...padahal kejap je pun percutian tu..untuk sedia maklum percutian aku kali ni singkat dan aku menggunakan khimat tours guide..kalau tanye aku ok ke gune guide..aku rase ok je..sbb aku kat sarawak kejap..lain la mcm cuti kat sabah aritu..hampir seminggu..mmg puas la jln sendiri..so total 3 hari aku gune khidmat dia cas RM570..naik van..boleh muat 10 orang..ambk berbaloi la..dia ambk dari airport bwk jalan2 anta balik ke airport..tp yg x best nye kene ikut schedule yg telah diberi..tp sebelum korang booking dia bg la tmpt2 yg korang nk pegi..so pilih2 nnt dia akan arrange kan...kebanyakan tmpt2 dorang bwk mkn ade link dgn dorang jugak..tp jgn risau tmpt mkn harga berpatutan..so sape2 nk try pkai khidmat dorang ni boleh klik SINI..kat blog dia ade terang kan tmpt2 menarik mane yg boleh korang pegi semua

ni antara schedule ktorg aritu:-

days 1:

9.00am -pickup from airport
10.00am-Pasar Minggu Satok
11.30am-Makan Tengahari
1.00pm-Semenggok Wildlife
3.00pm-Jong Crocodile Farm
4.30pm-Kilang Pasu Batu 4
6.00pm-Balik ke Hotel

Days 2:
9.00am -Breakfast @ Kopi O Corner India Street
10.00am-Main Bazaar
11.00am-Kedai Ikan Terubuk Masin
12.00pm-Makan Tengahari @ Nasi Ayam Penyet Raja
1.00pm-Muzium Kuching
2.00pm-Kubah National Park
3.00pm-Kilang Kek Lapis Sarawak
6.00pm-Makan Malam @ Barok Bistro
7.30pm-Balik ke Hotel


Days 3:
aktiviti bebas..ktorg jln2 dekat area waterfront shopping2..then org tu pickup terus ke airport..

make dgn ini lengkap la round2 1 malaysia aku..so sape2 nk bertanye percutian di sarawak ni boleh email kan di azlin.arisfadilah@gmail.com


 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...