madam azlin

madam azlin

Tuesday, October 16, 2012

lepas gian minum starbak..

ahad lepas..ingat nk relax2 dekat rumah..memandang kan laptop pun dah ok..pastu nk spend time dgn my PVR..last2 dpt call dari kakak aku ckp nk dtg k.l x..tolong anta kan baju..baju dia tertinggal dlm kete..jadi cancel la segale aktiviti yg telah dplan sebelum ni..kakak aku pun stay dekat concorde hotel sbb ade presentation ape enta..dia pun stay x lame..jadi dah alang2 dekat k.l make hati ni teringin nk singgah gudang agak mewah di malaysia..KLCICI..hehehe..

dah lame x dtg sini..smp k.l ambk akak aku terus angkut pegi KLCICI..ktorg pun smp dah nk maghrib.jadi round2 je la..memandang duit pun dah ala2 nyawe2 ikan..(tgh bulan la katekan)..round sane sini..takat tgk luar kedai je la yg mampu..nk masuk..tgk baju beg selipa..terus cancel..lepak2 luar nampak starbak..tibe2 teringin giler2..dah jln2 hampir 30 minit pun masih teringat2 lagi..dem..duit dah sipi2...tekak punya pasal beli la jugak..org ckp beli starbak x berbaloi..tp kalau dah tekak meronta2..fedulik ape aku...duit boleh cari..air liur meleleh??sape yg malu..puiiii...

 dah bape bulan x merase air starbak ni...make dgn jaye nye aku membeli nye..disebabkan dlm kuarintin ais make kene ambk hot2..xpe jnj starbak..aku x kire..tp minum2 hot2 pun layan ape..smp skrg rase mcm nk beli lagi..dem...napsu syaitannirajim...*terus kutip syiling beli air kopi mesin

hati puas..ko ado???
tgh ambk feel minum hot2..

kite pose kat luar jap

my sista

my heart
dah settle cuci2 mate..tibe ade promoter suruh test minyak wangi..bende free jgn di tolak..test sane sini..sekali kakak aku berkenan..terus grab..sgt2 murah..siap dpt voucher dgn free photoshoot..i like..dorang makeup kan lawa la jugak..tu x penting..yg penting FREE!!


kasi pkai mouterizer dulu

Add caption

itu shj jln2 cari pasal di hari ahad...sehingga bertemu kembali..next time nk try masuk petrosains..dorang ckp best..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...