madam azlin

madam azlin

Wednesday, October 3, 2012

oh bantal...


oleh kerane bantal aku selalu jadi mangse rakus oleh laki aku..terpakse aku sorok kan bantal ni time aku keje ptg..kalau x..nnt anta gamba kepit kan bantal tu kat ketiak..sakit ati x..dah la dgn x mandi..pas balik keje selalu sifat pendengki tu muncul..bukak baju..kepit kan bantal kesayangan aku ni kat ketiak dia..serius blh jadi hulk..melekat terus bau ketiak dia..x pasal2 kene basuh..aritu seminggu aku pantang kat banting..hari2 duk kepit bantal tu kat ketiak..ckp je la suke kat bantal tu..serius sgt jahat ini org..

aritu dpt idea nk sorok bantal tu..sorok kat bilik lain..sekali dia  dpt kesan..sebab blk keje cari bantal tu..nk kepit..cis..idea x menjadi rupe nye




1 comment:

Riri Yoorin said...

heheh alin oooii suka plak dia kepit bantal ek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...