madam azlin

madam azlin

Tuesday, October 30, 2012

barang dah smp..kecoh...

 barang2 sudah smp oledy...ni semua brang2 kesihatan..lepas gugur aritu bdn aku jadi berat..pastu jadi mls..jadi nk menambah kan energy aku minum ephyra..ephyra ni mcm collegen..buat buat muke putih..kulit halus mcm baby..bdn jadi cergas..muke x kusam..walaupun harga mahal tp berbaloi..ni 2nd kotak aku minum..ni pun aku oder dekat KAK DI..so sape2 nk oder sila ke blog dia..skrg ade promosi smp minggu ni...

barang telah selamat di tangan ku arini

beli sekali 2 kotak..1 untuk my sis 1 lagi aku punye ler..
oohh cari minum dia senang..sebelum break1st minum dulu..pastu ko blh break1st mcm biase..xpun minum sebelum tido..serius lepas minum ni tido ko akan jadi nyenyak..pastu senang nk berak..ye berak tu penting..pastu kulit kaki yg selame ni keras mcm ape enta tibe2 jadi lembut..aku mmg stok x suke pkai losen 1 badan..sesuai di bancuh dgn jus xpun air yougurt..confirm sedap..jgn bancuh dgn air panas...ok..ade org result tu boleh tgk dlm mase seminggu..kalau aku take time jugak..sbb kulit jenis keras dan bekerak kan..lagi 1 kene byk minum air kosong..mane2 produk kesihatan pun kalau korang ambk kene minum air yg byk kan..

yg ni baru nk try..losen halia dgn mint halia..ni untuk laki aku yg perut makin kritikal maju kdepan..nnt dah nmpk perbezaan nye aku syer kat korang

last but not leasr terima la tatapan empunye blog ni..adios..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...