madam azlin

madam azlin

Monday, October 15, 2012

fareeda?? i x mampu...

skrg tgh musim org gile membeli tudung fareeda..smp aku lalu butik dia penuh dgn org x kire awal bulan tgh bulan hujung bulan..x phm aku..tudung mahal giler..selai tudung stok makan seminggu aku+minyak kete+jalan2..ye bg aku sgt2 x berbaloi..(nada x jeles..hahahah)..patern semua same je aku tgk..cume tukar warne dengan brooch x serupe..adoi...pening aku..kalau setahun sekali beli xpe..tau mmg semua tu untuk kepuasan..tp tu kepuasan syaitan name nye tu..serius tuhan marah tau kalau kite membazir walaupun niat nk tutup aurat..pkai kain batik tutup kepale pun boleh ttup aurat tau..sebelum korang beli tudung mahal2 tu konon nk buat koleksi sile tanye diri anda tu dah baya zakat belum..kalau dah..bukak youtube..tgk rakyat somalia pulak..confirm insaf..terus beli tudung dekat pasar mlm..sekian terima kasih...

cantik mmg cantik..tp tgk harga terus mcm nk pitam..
p/s:entry kali ni xde tuju kat sape2 pun..just nk remind dan sentiase beringat..membazir tu amalan syaitan..x rugi pun kalau x pkai..pakai tudung murah pun allah syg kat kamu jugak..bebelan di pagi hari..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...