madam azlin

madam azlin

Wednesday, January 5, 2011

anywhere somewhere

blog aku ni x abs cerite pasal makan dan makan lg..korang jgn skt ati ye..nk mintak ampun dulu sbb tuan punye blog ni mmg skrg keje asyk makan je.so mari kite mulakn dgn sesi pertame..


kopok lekor with carrot o ais..time ni ktorg mkn dkt taman warisan putrajaya

sate hj samuri..erm x berape nk mengamcam.tp dah lapo bedal je la

baru lepas kene food poisoning..wajib kene mnm air kelapak..bg cuci perut

after ktorg dah mkn2 kene la bg makanan tu dhadam kan so jalan2 pg alamanda.nk cari bj xde yg bkenan dhati.pas dah jalan ktorg g jusco equine la pulak.nk cari bj lg..tp smp2 je perut lapa lg.ingt nk mkn ringan2 tp tekak ni mcm nk mkn berat2 gak.so ktorg pg la tapakkaki opsss bukan2 tapayaki..aku ambk subayaki and my sis ambk chiken..
teh chine..konon2 feeling mcm kat jepun la

terror x pkai chop stick..harus la feeling2 jepun kan2

our menu

subayaki..potion die byk giler..kene makan 2 org baru abs


finish..

ari ape enta ni aku lupe..aku n abg pg makan nandos.mule2 nk mkn papa john tp mcm ragu2..tkt x sdp.so kasi terjah la nandos..ktorg ambk extra hot.mmg hot2 la ye..bpk pedas smp bp kali aku suruh org tu refill air..serius smp meleleh air mate aku..

sepatut aku ambk fries ambk coslow la pulak..menyesal..

dah abs dah aku cerite pasal mkn..korang boring ek..nnt aku cerite aku g melake pulak ye..ok da...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...