madam azlin

madam azlin

Tuesday, January 18, 2011

gile gile remaje

wah sekali lagi tajuk nk gempak giler..kalau tgk gamba ni mst kene pasang lagi gile2 remaje...baru feel azroy sikit..mlm td aku tibe2 mcm rindu giler kat zmn aku belaja..dari sekolah rendah smp sekolah menengah..time tu muke mmg mcm budak baru nk up2..tp aku xde la over sgt2 ok..so arini aku bukak la pc ajaib aku ni..ye pc zmn aku belaja dkt IKM ok..pc ni banyak berjase dgn aku.nasib gamba2 lame x ilang lg..

dgn kerajinan aku arini aku pun mengupload kan gamba2 lame..jgn ketawe ye kalau tgk muke aku zmn kecik2 dmp besor gabak..time tu aku x hot2 lg..tp still nmpk kemanisan dwajah..heheheh..tp gamba byk dtapis ats menghormati kwn2 aku..aku ambk random jela ye.sorry arini terlampu byk gamba..kalau x suke korang ttp jela terus ye..agak2 nk tgk zmn2 muda mudi aku... aku nk ucapan kan selamat menenjoy kan diri...


ni time aku 4 tahun aku..aku dgn abg aku...

ni aku dgn kakak aku..kecik2 aku kurus kan..

ni dekat cameroon rase nye la..

ni time aku sekolah rendah..sek agame..(celebration for hari raye)..xnk tunuuk aku yg mane..korang cari sendiri la ye..malu...
ni time darjah 5..aku no.5 dari kanan

ni darjah 6..time ni aku jd penolong..harus la kene duk ambk gamba sebelah cikgu kan..baru la feel hot2

ni time aku kat sekolah teknik dekat seremban..gamba aku belakang cikgu..

time sekoah teknik gak...i miss u guys

ni time kat dlm dorm..besday my membe..ekin..dah kahwin pun die skrg...see masing2 muke mmg comot2..tp time tu dah rase cukup hot dah

ok ni time kat IKM..ambk diploma ok..bukan budak form 6..jgn tanye nape we still wear uniform even dah diploma..kalau tgk mmb2 aku semue pkai bj biase2..sgt2 jeles..


ni my best pren bum..die ni mmg selalu nk mkn kaki aku tau..oppsss sorry bumm

ktorg ni mmg suke berangan2..bajet boleh jd pengetua la tu..nasib aku x tepek video ko dgn ude time nyanyi lagu indon ape enta..

me bespren also...mamal

my bespren also..ktorg duk 1 dorm since sem 1 lg tau..




aku xtau la ape motip dorang ni..kepale dorang semue gile2...

gegirl...


ktorg ni dulu kaki buli tau..opss bukan gangster kg dusun ok..kepale die yg tepi sekali belah kanan..die pakse2 aku buli budak yg ktorg tembak tu

yg ni feeling2 muslimah...bajet hot...ni selimut keramat ktorg tau...

dam...tibe2 akku rindu giler kat korang..jom buat gathering..

ni pun aku rindu gak..ni time aku praktikal kat toshiba..kepale masing2 semue senget..tp aku syg korang

yg ni mcm mls nk explain.tp nnt mst korang tanye ape motip aku letak gamba ni..lukisan ni my 1st bf bg..die ni pandai lukis tau..

aku xde gamba time sekolah menengah form 1 2 3..bukan makne aku x rindu korang...aku rindu sgt2.. especially fer,zura,nana,ijut,sape lg ek..yus,sha..ramai lg la..rase nk back to the school balik je kan...seronok giler la..ingt lg time aku kene pindah sekolah teknik menangis2 aku xnk pindah..tp my bapaks ckp kalau ambk akaun xde mase depan..pandai2 je kan bpk aku ni..so kene follow la ckp bapak aku..pindah tanpe rele hati ok..tp x sangke lak aku leh jumpe kwn2 yg giler2 time sekolah teknik..kalau nk cerite mmg panjang..ok2 aku nk stop dulu la ye...sorry entry kali ni mc panjng sikit..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...