madam azlin

madam azlin

Wednesday, January 19, 2011

enjit enjit semut sape skt naik atas

oppps aku bukak nk cerite pasal hantu kak limah..tp aku nk cerite pasal sarang semut yg dah buat rumah dkt bilik aku...amat la tension..td blk keje ingt nk landing2 la ats tilam sekali aku tgk asl semut mcm byk kat tilam aku ni..sekali aku ikut je semut tu pg ke mane...ambk ko..aku angkat je bantal die dgn x rase bersalah buat sarang bwh bantal aku..byk gile ok..ni yg siap ade putih2 ape enta..tension..ingt abs kat situ je sekali aku angkat tilam ade byk giler...ape lg aku spray la..kasi mampus la ko semut..dari aritu lg aku cari mane la sarang die..sbb sblm ni semut sikit2 naik ats tilam..puas aku cari mane la sarang die ni...sekali dah jumpe terus aku alih posisi tilam aku...nampak gaye kene beli katil ni..yela aku pakai tilam je..malas nk beli katil..kang pindah nk mengangkut dah 1 hal..kalau takat tilam single xpe..ni queen..nk angkat tilam ni pun bpk la berat...ptg ni cari ubat halau semut..sape tau nk beli kat mane ek...tolong saye plssss

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...