madam azlin

madam azlin

Monday, January 17, 2011

arini saye jd minah arab..

tajuk sekali lg mau gempak..konon2 nk jd minah arab..padahal mkn kat kedai arab je..harus la kene feeling lebih2..nasib x pkai jubah time nk mkn kat kedai ni..kalau mst pak2 arab tergode dgn i..i xsuke2 tau..(uweekkkk bajet cun)..

ohhh cukup2...skrg bukan nk cerite pasal minah arab ke pak arab ke..sekali lg aku nk cerite pasal mkn..sape2 yg agak2 xsuke ke atau tgh on diet ke boleh la scroll down je terus..aku xnk kene saman..hahahahha..td ptg aku g mkn dgn restoran saba' kat cyberjaya..restoran ni makanan die mostly arab food..so agak2 korang ade keturunan arab2 side agak2 tekak korang nk makan ala arab sila la dtg ke tmpt ni..xyah la nk pg negare arab..kat msia pun ado...kate 1 malaysia kan..

so td mcm biase g oder nasi kabshah.my sis ambk kebab..1st time oder kebab..xphm mcm mane nk mkn.sudah nye stail melayu gak ktorg buat...kene khwn dgn pak arab dulu kot baru pas nk mkn kebab care yg btl..mcm biase mls nk mengomel byk2..korang pun bkn suke nk dgr aku cerite berjele2..so kasi tepek jela gambo2..agak2 aku terbuat tekak korang nk mkn aku nk mintak maap awal2 ye..blog aku ni byk psl mkn...so enjoy..


name restoran ni..sape2 xtau boleh la google kat mane tmpt ni..

tokey kite pade harini..org ado2..

tuan punye blog kene la enteprim lebih

nasi kabshah..menu die ade roster grill lg ape enta..menu kambing pun ade gak kat sini

yg dlm bekas kecik tu cili tomato die..yg sebelah tu kari die..kari ni baru je ade..dulu xde langsung..mkn dgn cili je


kasi zoom dekat sikit


kene la ade air..kalau x..tercekik nnt..kate feeling2 arab kan..kene la minum air ni..teh campo dgn daun pudina..sdppp..

sekali dtg dgn sayo2


ni la kebab die..x phm aku mcm mane nk mkn...

excited!!



malay stail..jgn tiru aksi ni..

cawan kecik je..

tgk bertape kecik giler cwn ni..mmg arab btl..

p/s:arge x berape mhl la..kalau set td aku ambk dlm RM15-17..tu untuk ayam la..kambing lain arge..set aku ambk tu blh mkn 2 3 org..ikut saiz bdn..kalau pak arab kat sini tu untuk die sorang je..dasyat kan dorang mkn...so sape2 xtau tmpt ni sila email aku ye..nnt aku bgtau lokasi die..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...