madam azlin

madam azlin

Wednesday, January 5, 2011

ASB

mcm biase la awal2 tahun mcm ni masing pg bank nk update buku...bkn buku 555 ye..tp buku asb...tahun ni dorang ckp dividen asb tinggi..aku mane la tahu menahu pasal2 bnd ni..yg tahu awal tahun kasi update buku and kasi keluar itu duit..hehehehe
so ape lagi ari semalam aku dgn gigih nye+semangat berkobar2 pg la bank..mmg niat nk kuarkan pun sbb duit dah kering kontang..mmg ramai giler la manusia kat bank..semue nk keluarkan duit..yela awal2 tahun ni mane ade nk masuk kan duit..keluar kan lg ade..so dah isi2 borang semue tggu punye tggu no aku mcm x gerak2..dah hangin ni..kaunter bukak 1 je..dah tau org ramai bukak la byk sikit kaunter khas untuk asb kan..tension..
so tibe la mase nye no aku naik(peh mcm no ekor pulak)korang nk tau time org bank tu nk update buku aku tu time tu la jantung aku dup dap dup dap..ape hal enta..bajet dpt duit beriban la tu...tp serius nebes..mcm menang no ekor pun ade...sekali tgk aisey..byk pulak tahun ni..bajet dpt sikit..sekali dpt....ngeh2.....alhamdulilah..so kasi keluar itu duit..balik tu terus g shopping..opss bkn shoopping sakan ye..shopping barang dapo stok sebulan punye..begitu la aku gune kan duit2 aku..skrg ni tggl bop je..mmg x blh duit byk2 dlm tgn..mst laju je abs...so sape2 x pg update lg sila la update ye..kot2 korang nebes mcm aku gak tgk2 dpt lebih...rezekiiii..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...