madam azlin

madam azlin

Friday, January 7, 2011

ketagihan yg melampau

aku sekarang berade dzone ketagihan yg teramat sgt..bukan ketagih dadah ye..tp coklat..enta nape lak arini tekak aku nk mkn coklat..aku bukan fanatik pun mkn coklat..so arini je aku dah berape kali pg kedai runcit kat opis aku ni(almari SRM aka almari ajaib) duk beli coklat yg cloud9 je..serius mmg sedap giler la..arini je dah mkn 4 ketul.asl lalu je mst bukak almari beli 2 xpun 1.ini pun rase mcm nk mkn lagi..ade letak ganja ke coklat ni smp aku nk mkn je..haisshh xleh jd ni..kalau aku gemuk serius aku nk saman sape yg jual bnd ni..SERIUS ye..

bg yg x tau coklat cloud 9 ni ape ni aku kasi tunjuk ckt..sape xtau gak sila bunuh diri ye..coklat ni dah ade sejak aku kecik lg..so jgn tipu sape yg x knl ini coklat

hati gembira dpt mkn coklat..ni dah kali kberape aku mkn..tgk pipi dah naik sikit..idung pun dah tengelam..mmg nk kene saman ni

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...