madam azlin

madam azlin

Saturday, January 15, 2011

my baby buat hal..

my baby konon..bajet ade anak la tu..bukan ank ye rakan2.harte sepecarian...eh silap2 harte aku..kerete comel aku buat hal.sebenar nye dah lame dah drive shft tu rosak.tp mcm boleh gunekan.xde mase nk repair.ye mmg..tang shopping aku laju..ini jam pun boleh..kalau pasal kerete mcm pk no 2.kalau btl2 dh kritikal baru meraung cari boypren x pun laki..btl kannn2...

so td nasib la aku tanye kat mmb2 opis aku pasal drive shft ni.konon nk sevey arge la.ye mmg ade niat nk tuka..tp niat je ye..tuka nye enta bile.pastu die tanye la dah teruk sgt ke.so aku ckp la.dah siap ade bunyik2 time jln..bunyik duk...duk..duk..nk cerite kene la sungguh2 siap ade bunyik2..kalau x mmb x phm.kalau korang nk tau mmb opis aku ni aka farhan bukan name sebenar kalau cerite mmg sungguh2..so die ckp td buat aku rase gerun lagi2 bile die ckp"jgn smp time ko tgh drive nmpk taya ko jalan dulu"maksud nye taya tu dah tecabut so die gerak dulu la..serius mmg seram..sbb aku sblm ni bwk mmg relax je..siap bwk laju tu..

semenjak die dah ckp mcm tu.rase nk bwk kerete pun tkt.die kate baik tuka skrg.aku bajet nk tuka besok je.pastu lagi la die cucuk aku cerite mcm seram2 la..nnt kerete ko mcm ni la mcm tu la..sebagai seorang gegirl2 la kan of cos ko dah kecut perut..hello jalan mak lalu ni highway ye..bkn kg..kalau kg aku berani la.ni kalau aku tgh racing tibe2 tayar aku tercabut x ke mak pergi batu 2 kan2..serius mmg seram(seram mcm cerite KURAFAT nk selit gak)...

so tindakan aku selanjut nye adelah calling2 banker aku..ye aku ade banker(ahlong)bukan hutang ahlong ye kwn2..pinjam duit kakak aku.almaklum la tgh bulan.duit ngam2 buat beli maggie.pastu pg la pomen kerete dkt bangi2.aku bkn sorang2 ye kwn2.aku pg dgn abg..ye aku ambk die kat kajang2.agak jauh gak la aku bwk kerete dgn keadaan kerete aku mcm tu(ala sebelum tu relax je dah tau baru tkt)aku bwk slow giler..50-60 je..mmg skt ati setiap kali org potong aku..xpe2..watchout..

dah smp tu pomen tu tgk la drive shft aku..nk tau x ape dah jd dkt driveshft aku..terputus 2 nok...mmg x sangke begitu teruk rupe nye..nasib aku sempat g tuka..kalau x..mmg korang mkn kenduri tahlil kat uma aku..total td kene RM330...duit mak melayang..kalau beli bj minyak wangi lepas tau..xpela..aku xnk kire..itu kerete buat aku cari rejeki yg halal...aku sayang kerete aku...

kesimpulan nye rase2 korang dpt aura kerete korang mcm nk rosak sila la hanta ke hospital berhampiran ye..jgn mls2 mcm aku..mmg sikit lg mau cium jalan raye...sekian terime kasih

p/s:sian korang kene bace cerite aku panjang jele..mintak maap daun keladi la ye

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...