madam azlin

madam azlin

Sunday, January 9, 2011

papa johns in d house..

oooh semalam aku g mkn papa johns..mmg lame nk mkn..eh tipu.. x lame mane pun.ade la bbrapa hari kot.sbb baru tau pasal papa johns ni..sebelum ni jeling2 je..ye jeling2 ok..ala2 mcm budak sombong..hehhehe..so bile mmb opis duk cerite pasal papa johns ni tibe2 mcm dpt 1 aura suruh mkn kat tmpt ni.bak kate org dulu x kenal make x cinte..(xde kene mengene pun)..

so smlm pg la jusco bukit tinggit.papa johns ni x byk tmpt ade.jusco equine pun baru bukak..mase mule ktorg dtg ni tgk menu pun mcm pening gak.xtau nk pilih mcm mane.yela dah biase mkn pizza hut dgn dominos.kalau 1st time harus la jd org kg sikit yg mcm xtau pape..siap pening2.sian org nk ambk oder tu tggu lame..last2 aku suruh die bla dulu kang nk oder baru panggil.

nk makan pun kene bijak bak kate kat tv tu bijak membeli menah memakan...btl ke pepatah aku ni..main taram je..dah pilih2 tu terus la oder2..service dorang mmg pantas..xtau la sbb xde org kot tu sbb cepat gilo..semantara menunggu tu isi la form bcard..mcm kumpul point la..kalau pg starbuks ke papa johns ke kenny ke boleh kasi swap collect point.mcm tu la aku bace.aku pun ambk la.kate pun free kan..aku ni pengemar kumpul kad2 ni.

ni la bcards tu..


kene minum air dulu..ambk tenade nk isi form..

mcm jawab soklan pekse

set ktorg ambk tu ade regular piza dpt la potato chip pastu roti ape enta..sepatut nye roti tu cecah dgn sup..tp ktorg x oder pun sup.x mcm piza dah ade dlm set kan..kate pun saye budak baru belaja..harus la dmaafkan2..

garden salad..makanan diet..serius sdp..


ni la roti set die bg tu..sdp ok..lg2 drng bg time panas..tgk mcm biase kan2

cili sos(bak kate jawe sambal)..cili jeruk dgn mayonis


nila piza die..ktorg ambk bbq chiken n bief

mmg gelojoh..



bg aku not bad la..kire ok la..tp aku lg suke dominos sbb piza die ranggup..lg2 dpt piza banana..sedapp x terkate..arge lebih kurang je..ktorg mkn 2 org nk dekat 50inggt..standard piza..nk piza murah g beli kedai roti..itu 2inggit pun blh dpt..

lepas ktorg dh mkn kene la round d world kan..kene hadam kan makanan ni..nnt lemak sangkut dmane2 shj.my sis sebuk nk cari jaket.so kasi terjah MNG..OMG MNG sale..murah giler ok...tp phm2 jela.kalau dah hujung ni bj byk yg dah xde saiz.mencik..rase mcm nk buang lemak2 ni skrg gakk..sape2 nk lemak aku sila isi form..mlm ni gak aku transform..

jaket ni lawa ok..tp xde saiz..tinggal saiz L..masuk tgn pun dah x muat..

try another jaket..

jaket ala2 nk pg oversea..tp lawa nok..mak x tipu..tp berat nk mampus..ade la dlm 2kg jaket ni..

tara...tgk aku mcm tahan kentut kan..sebenar nye tahan napas..tang perut x muat tp aku pakse..

ni beg pun lawa.tgk kat gamba mmg x lawa tp tgk btl2 lawa ok..warne die aku suke..murah je RM75..tp duit kat nan2 ado2..so tgk jela ye

smp situ jela cerite 1 ari aku..dpt mkn je..barang xdpt.xpe tggu gaji nnt..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...