madam azlin

madam azlin

Thursday, January 6, 2011

xde kerje cari kerje..

xde keje mari kite cari keje..

jam dah menunjuk kan kul 2 pg..aku still dekat opis ..kene o.t la kate kan..nk cari duit lebih untuk ank2 kat uma..ank ape????mcm2 ank aku bele..dari yg kecik smp la besor..ape motip aku tayang jam MU ni..mcm xde jam lain kan..aku bkn kaki bola pun..kaki penyepak ade la..opsss no sepak2..kate nk jd gadis ayu kan...

best kan dpt tido time mcm ni..dulit mmp2 indah.dpt mmp kawin dgn ank sultan brunei pun best gak.x dpt ank bpk pun jd gak..dengar cerite sultan brunei byk koleksi kerete.setakat aku ambk 1 ape ade hal.xluak pun..tp kalau nk ambk pun ambk la kerete gempak2 sikit.baru la senyum2 kambing dtg opis..heheheheh

dah lame x pg swimming..baju pun dah hampir reput..tkt x muat je..setakat nk pkai 2 pcs ni x yah beli bj mahal..pkai spender dgn bra je..opss pastikan spender anda xde lombang2(koyak) malu nnt kalau org nmpk..

tibe2 terpikir pasal berat bdn.aritu tgk la jangan lupe lirik ade la minah ni badan agak ehem2 la kan..menyanyi dengan penuh semangat..tibe2 terpikir x semput ke badan die mcm tu ek..mst die x selese kan..aku bdn mcm ni pun baru naik 2 tangge pun dah semput kalau badan aku mcm syanin mcm mane la ek..teringin nk bdn mcm fasha sanda..nk pkai bj ape pun boleh..xde lemak2 terlebih..kan2

kalau artis hollywooood2 aku suke kim kardashian..walaupun bontot die besar tp still nmpk seksi..i suke seksi ni tau..

tp xnk la bdn mcm ni..ni laki nk ngorat pun lari..lari umor 100 tahun pun x ingin khwin dgn aku..seram..

everything is money..no money no talk..masuk jamban pun pkai duit tau..setakat ni jamban paling mahal aku penah masuk tu ha kat klcc..3 inggit..xtau la ape yg special jamban 3 inggit tu..tgk mcm biase je..bkn ade tv pun


kalau dah ade duit byk mst la nk cari kerete pun best2..baru la kembang kempis idung bwk kat jalan raye ..


x dpt carldina vios pun jd la..


kate kite ni dah ado2...mesti la kasi badan ni relax2 sikit baru la kim kardashin kan so wajib la pg spa ari2..kate dah duit byk kan..baru la blh buat keje 24 jam..aik ape motip nk keje 24 jam kan..7 jam je dah ckup..tu pun dtg keje tgk pesbuk..

dah ado2 kene la melancong dgn tenang..impian nk g disneyland..ye rakan2 semue..ini impian saye sejak kecil lg..dulu saye ni kecil je..setelah jakun tgk makanan terus bdn bulat tp still nampak cute..anyone nk sponser saye g disneyland x?

opppsss cukup la setakat ni..saye nk buat kerje dulu..dah kate kite ni keje mlm kan so harus la kene buat keje..bukan main pesbuk ye rakan2

tp mate dah ngantok ni..adoiiii..kene layan movie dulu la...saye permisi dulu ye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...