madam azlin

madam azlin

Saturday, January 22, 2011

mlm yang sepi pi pi...

ye mlm yg sepi la sgt..padahal mlm yg lapo..almaklum la baru balik keje ptg..perut harus la berdangdut...tgh drive blk banting td terus kepale otak ni pk nk mkn ape...so pk punye pk mamak jugak destinasi ktorg...ingt senang nk dpt mamak kat banting ni..ssh ok..walaupun melambak tp kene tgk gak mane yg sedap.pusing punye pusing dpt la 1 kedai ni..mamak lain semue ramai org..masing2 tgk bola..opppsss aku bukan peminat bola ye rakan2(ape motip nk bgtau ni)..so smp2 oder la roti kapas ke tisu..aku conpius..tp aku nk yg bentuk die mcm kon..oleh kerane dah x tau name aku sebut jela bentuk die ape..ala confirm la mamak tu phm kan..tp roti ape enta tu name die mmg sdp..aku suke yg dorang buat ni..ade setengah kedai die letak pewarne mcm letak ABC tu la mcm x sedap sgt..yg sedap biar la kosong pastu cecah dgn kari(x cecah pun x pe pun sodap gak)...pehhh mmg sedapp..sape2 xtau ke x pnh mkn ke pg la rase ye..pastikan anda xde penyakit kecing manis..sbb roti ni mengadungi gule yg tinggi..sekian terime kasih..

ni la roti die..roti kapas ke tisu..aku conpius..

mkn dgn rojak sekali...dah mlm2 mcm ni mntk rojak biase je..

rojak's

teruje la tu..

puas ati aku dpt mkn..dah bp bulan mengidam nk mkn bnd ni....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...