madam azlin

madam azlin

Tuesday, January 11, 2011

arge semue naik...

sejak akhir2 ni barang semue naik..dari minyak masak kene sorok la..minyak petrol ron97 naik la..ikan bawang semue naik...mmg terase gile aku..aku aritu g la menyopping kan diri..tgk arge bawang sekilo nk dekat RM4..selalu bwh RM2 je..bnd2 barang dapo ni mmg aku expert+perhatin ok..sbb dari aku kecik(xde la kecik mane pun)bpk aku dah latih aku g paso g beli barang dapo..(kadang curi2 beli makanan gak)

so aku boleh tau la arge cili berape ikan bili berape bwang ke ikan ke..sbb ape tau aku boleh tau semue arge2 ni..sbb setiap kali aku balik pasa bpk aku akan tanye 1 1 arge semue barang aku beli..siap tanye"ni sekilo berape"..kalau xblh jwb mmg siap la...kadang2 aku terlupe so nk lepas diri kene gune kaedah menipu..ala aku kene anggar2 jela kan..nasib lepas..mmg pemerentah kuku besi btl..

sbb dah biase ni la aku mmg expert harge2 barang mentah..kadang2 aku suke je pg pasa2 ni..lg2 pasa borong.sbb geram tgk sayo2 semue segar2.serius mmg aku boleh abs kan mase yg lame pg pasa ok..kadang2 aku round 1 pasar borong tu sbb nk sevey arge..agak2 dah dpt harge murah aku g beli la..

skrg ni duk kecoh2 pasal kemenangan anna rafali siap buat kat pesbuk la bagai..nape xde org pun buat kat perbuk arge bwang naik..sedar x bawang tu penting+minyak masak pun..kang xde bwang pandai lak complaint x sdp la bagai.yg nk kecoh2 pasal minah tu menang nape..korang dpt duit ke..pening aku dgn sipat manusia ni..

ishhh ape ke hal nye aku membebel2 ni tgh ari bute..dah2 nk stop..kang korang boring lak nk bace..hehehehehe


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...