madam azlin

madam azlin

Monday, January 31, 2011

bangge nye aku jd rakyat malaysia..

ye mmg aku bangge..sbb ape..sbb negare malaysia aman..xde bom sane bom sini..yg ade mercun yg dgunakan selalu specially time tgk bola dkt stadium..bace surat khabar arini kecoh dekat egypt buat demotrasi la..smp ade mati ok..ni gare2 suruh PM dorang letak jawatan..mmg la korang ade hak bersuare tp kan ade care lebih elok tanpe menggangu kenteraman org lain.ni siap ade mati la..ksian..x psl2 pelajar kite kat sane kene terlibat jugak..kalau kat sini pun kecoh pasal politik..tu pun kejap je.lame2 diam balik..lg dulu..indon nk lage2 kan negare kite..dorang jeles la tu tgk negare kite aman..saje nk buat huru hare.padahal rakyat dorang majoriti keje sini gak..kang ktorg halau baru tau..ni pasal ciplak lagu pun nk kecoh..siap nk boikot bagai..relax2 sudah..tp aku x dpt bayangkan kalau negare kite ni tibe2 mcm zmn jepun dulu..ish2...mau mkn ubi kayu balik aku..mst aku kurus kan time tu..hehehhehe..agak2 nye mayat bersepah2 je..mcm anjing mati..ishhhh2...mintak2 djauh kan...mari la kite same2 mendoakan agar pelajar kite dekat egypt tu selamat..

p/s:aku bace surat khabar td..line internet pun dorang potong bg xde penyeberan berite palsu..agak2 nye mst ade meroyan kan sbb x leh bukak pesbuk...hehehehe..gurau je.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...