madam azlin

madam azlin

Saturday, January 1, 2011

permulaan 2011

permulaan 2011..blk je dari isi air botol tibe2 my sista ifm my mom req to call her ASAP..ingt ape la td kan.so aku pun call la..mak aku ckp suruh aku g UMRAH bulan 5 ni..erm..ye terus terang aku ckp hati masih blm terbukak..mmg sengal kan aku..masih pk nk buat dose lg..aku ckp la xde duit.but my mon nk sponser ok..aku bg alasan lg suruh kakak je pegi..mcm kesian kat mak aku nk sponser tiket semue almost 10K ok untuk 2 org.mmg la duit jgn berkire tp kalau blh pkai duit sndr lg afdal kan..dgn hasil titik peluh kite.ni pkai duit org(mak aku)..erm...phm sendiri la ye.bg senteng org mmg la suke kan.tggl bwk bdn je pg sane tp aku...nk g sane pun kene pkai duit gak..bile aku ckp xnk pg org tua tu dah lain mcm..teringin nk tgk ank die pg pulak..ayooooyoo..ape nk buat ni...bulan 5 bkn kejap..pejam celik pejam celik dah bulan 5..kalau nk pg kene kumpul duit gak ni....kene gigih cari o.t..doa kan hati aku terbukak ye..amin..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...