madam azlin

madam azlin

Thursday, March 17, 2011

air kosong aka sky juice

skrg ni aku dlm proses mnm air kosong sampai kembung...cukup time boleh join ikan kembung dlm laut...yg bgs nye mnm air kosong byk2 kaler kencing ko akan jd kaler jernih je...tp yg sekse nye ko akan rase nk g toilet je..ni yg berlaku kat aku td..enta kali kebrape aku g toilet..ni gare2 kene mnm air byk2..kan best kalau air kosong boleh rase blueberry ke starwberi ke yg x menganggu aku punye kalori...ni x..semue manis2 berlake...ok2 stop setakat ni je..nk tido..sok mau keje start dari 8am-10pm...GOOD NITE ALL..

2 comments:

atulhani said...

mnum air kosong tu bukan sekaligus sampai kembung.. salah konsep tuuu... patutnya minum segelas dalam setiap jam contohnya.. so dalam sehari, leh target 8 gelas sebelum 7-8pm.. saya minum sekurang-kurangnya 1.5-1.6L je sehari. tu je yang termampu hehe. dulu boleh gak mnum 2L..

anak aris said...

ooo yeke..heheheh saye minum sekali gus..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...