madam azlin

madam azlin

Monday, March 21, 2011

dorang boleh..nape aku x boleh

ni mcm entry menyakit kan ati pun ade enta la xtau nk ckp mcm mane..tp mcm dah selalu gak terjadi..mcm ni cerite nye..perasan x kalau kite kuar ngan BF kite kan kalau ade pempuan hot2 aka seksi ke gempal2 ke...cantik2 ke mst dorang nk pandang smp nk putus urat tengkuk kan...asl ek..mmg lumrah laki mcm tu ke..tp kalau kite yg pkai mcm seksi sikit je pun dah bising2..ckp nape seksi2 ni..ttp dade tu..padahal x bukak luas mane pun..kalau pkai leging die ckp 'pkai jeans boleh x'...ok fine kasi tukar jugak..tp nape kalau pempuan lain pkai mcm tu dorang mst pandang 10 kali...fine die xmau awek die ni kene jeling gak dgn laki lain.tp ape perasaan bf die lak bile ko pandang awek die mcm tu..ok2..aku tau jawapan die..sape suruh pempuan tu pkai seksi...tp masalah nye pempuan cine pun die pandang gak..ishhh x phm aku..xkan nk suruh aku pkai jubah g dating kot...ye mmg x slh pkai jubah..tp ko gak x selere tgk aku nnt asyk2 pkai jubah je..so kesimpulan nye mmg ssh nk cari laki yg kite nak zmn skrg..semue nye kite kene terime sbb syg...

p/s:kot2 kate2 aku ni tersalah bahase ke sorry ye..tibe2 emo pulak arini

1 comment:

erlyda said...

hahaha lawak ok entry ok kali ni..mmg lumrah lelaki mcm tu, aku rasa smua laki kot macam tu, even aku yg dah kawen ni pun sama gak kes nyer mcm ko ni, tapi klau dia pandang pompuan macam nak tekuar biji mata kan..hahahha :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...