madam azlin

madam azlin

Tuesday, March 8, 2011

nasi lemak seringgit...

pagi td mak aku mls la nak masak untuk break1st..so pagi2 dah start ejin kerete pegi beli nasi lemak..mule2 aku suruh mak aku beli mee..yela tgh nak berdiet kan..kene la elakan bnd2 berlemak(mati la nak elakan..dtelan ade)..so mak aku ckp xde mee..beli kuih tiuw...aku kuih tiuw mcm kureng sikit..so nak xnk mkn la nc lemak..sambil mkn dlm ati ckp ni mst ngantok kat opis nnt...hurm...last2 mmg betul..mengantok gile b*b*..serius..smp meleleh2 air mate tahan ngantok..tang menguap..jgn ckp la..dah bp kali menguap..mcm nak terkoyak mulut aku ni...adoi..mcm mane ni..otak aku mcm xde oksigen..ni semue gare2 mkn nc lemak..ade air yg boleh hilang ngantok x????aku xnk la nescafe..aku yg berkhasiat...

3 comments:

atulhani said...

kat pantry opis bawah ada jual nasi lemak, bihun, mee... semua singgit satu.. meriah. dah dua hari ni saya bekpes kat pantry tu.. hehehe.. sedap pulak tu.. berbaloi2...

D'China Store said...

makan nasi lepak pepagi memang terbaik..haha

anak aris said...

kak atul:bile dorang jual..xau pun
mr luncai:ye mmg terbaik..dan padah nye pun terbaik gak..mengantuk ok...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...