madam azlin

madam azlin

Saturday, March 19, 2011

aku berade di hollywood ke?

entry arini untuk 18sxxxxL shj yg boleh tgk...artis malaysia skrg nak naik cpt tayang la buah dade tu..bajet cfm naik cpt la..ye mmg cfm masuk nerake..bajet hot2 la tu..ni artis suam2 kuku kut..baru nak naik..name die MIERA LIYANA..gamba ni ambk time majlis refflesia..mcm xde baju lain kan...dari pkai ni elok la ko pkai baju pagoda bpk aku..kalau nk nmpk seksi aku boleh tolong oter kan..cfm ko menangis tgk hasil aku..mls la nk buat dose byk2..tgk jela gamba ni..gamba ni aku grab dari OHBULAN..ye aku bukan la baik sgt nk nilai pakaian org.tp kalau dh mcm ni la smp aku xtau nk ckp ape..boleh lak minah ni ckp kat wartawan "NAMPAK SIKIT JE..PILIH BAJU NI SEBAB NAK NAMPAK KELAINAN"...xtau la nk ckp ape..otak kat lutut ke minah ni..



siap nmpk cover tut2 lagi..x reti pkai ke ape..bajet nk jd mcm aber chia ke..


sape nk jd BF saye sila angkat tangan(ala2 usop)

kan elok pkai mcm ni..sejuk je mate memandang..


p/s:adekah gamba miera liyana tu ciri2 bakal menantu mak korang..silap2 bukan menantu..jd hantu kak limah kang...

4 comments:

Mizz Nunu said...

silikon lah tu..dats y nk tunjuk sgt!! aishhh geliiii...euwwww

babyhel said...

aku rasa kak limah lagi hot kot .. yey! haha

anak aris said...

mizz nunu:ye mmg geli..bajet hot la tu
dayah:mmg setakat ni wanita paling cantik kak limah sorang je..xpe sape boleh chalen

atulhani said...

astaga.... teruknye pakaian... dh la tak terkenal.. siapa dia tu hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...