madam azlin

madam azlin

Tuesday, March 1, 2011

ayam penyet again n again..

sabtu lepas..habis je kenduri rumah ekin..lepak2 rumah mcm bosan lak..so decide terjah sunway pyramid..dah lame x pegi situ..tp sebenar nye tujuan pegi sunway nak makan ayam penyet..aritu mkn dkt bangi mcm x puas..kali ni nak pulun habis habisan..smp2 je terus pegi mkn dulu..dah x pk ape dah..mmg tgh lapa..aku ni patern kalau lapa mmg x blh pk..mcm org laki gak..kalau kene rokok dulu baru dpt ilham kan..aku lak kene mkn dulu baru keje boleh jalan..tu pasal bdn dah mcm peti ais berpintu2..

nsb service cpt..tau2 je aku dah lapa kan..terus mkn sambil nangis2..bkn sebab sedih..ni penangan sambal meletop die la..serius mmg pedas..cili ape la dorang gune ni..kakak aku mkn smp x bercakap..aku tanye "sedap x"..langsung x ckp..ingt dah kejung mati...rupe2 nye tahan pedas..tu la dah ckp ambk cikit2 je cili tu..ni x..die tabur je..padan muke...

lepas perut dah penuh kene la bersenam kan...kate nak kurus..so round2 la shopping complex tu..jusco ade buat sale..beli la langsir untuk bilik aku..langsir sekarang mcm x best..yela aku ni kan keje shft.so tido x menentu..nak kasi bilik tu gelap sikit..kene la cari langsir gelap2 sikit..baru la feeling tido mcm bby doll kan2...(matik la perasaan bby)..ok2..x mau lambung diri lagi..pape pun tgk la gambo2 kat bwh ni ye...sorry gamba terabur..malas nak susun..gambo pun byk mkn..kate empunye diri ni suke mkn...enjoy...


ni la budak mkn smp x blh nak ckp..

before makan

aisey man..tibe2 nak minum air sirap bandung ni pulak..

udang ape enta..mcm butter prawn pun ade gak


ni aku punye..ayam goreng

ni la cili nak bunuh org tu..

ayam penyet..



p/s:entry kali ni xde niat untuk anda mengskip kan diet atau menyebab kan air liur anda meleleh..sila lap air liur anda..(padahal aku yg tgh terliur)..mencikkkk..mau diet...

2 comments:

panggil madi je ! said...

kite penah mam ayam penyet kat sane.
sgt puas hati.. hehehe

anak aris said...

mmg..sgt sedap..smp menangis2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...