madam azlin

madam azlin

Saturday, March 12, 2011

maxis or digi..

skrg ni aku dalam zone delima..ye la..aku dah pkai maxis dah bertahun kot..pkai bil dah nak 3 tahun kalau x slh aku la..bila aku compare plan digi dgn maxis..mcm digi lagi bagus..maxis mcm cekik darah..skrg ni monthly bil aku almost rm100..tp mcm x pkai byk kan..tup tup bil rm100..mmg pitam kejap la..nak baya pun mengigil..so skrg ni aku nak tanye la pendapat korang semue..mane la bgs...MAXIS/DIGI/CELCOM(aku nak postpaid)..dari segi coverage aku rase 3 line ni mcm xde masalah bg aku.sbb aku bukan duk hulu kan..(ni bukan ayat berlagak)..so tolong ek..penat aku bukak laman web dorang ni..tibe2 mcm pening..somebody help me plsss?????

2 comments:

atulhani said...

amik celcom for staff.. platinum.. rasanya awak boleh apply. murah.. kalau tak amik data, dlu sya punya bil around 40-60 jer..

Mizz Ninie said...

amek digi lah...line postpaid utk 2org..sebulan rm80 jer. call each other free!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...