madam azlin

madam azlin

Thursday, March 17, 2011

sebuk..

mggu ni mcm cepat sgt mase berlalu.tau2 dah ari jumaat..mcm pack giler la jadual mggu ni.besok pegi sabak bernam attend opismate wedding..ari ahad pegi sunway kwn aku wedding gak..adoi penat2..xpe2..kalau penat berbaloi aku suke..jgn penat2 menyakit kan ati mmg aku hangin..semalam blk keje je terus tumbang..rumah dh mcm tong pecah..arini terpakse bg o.t dekat org lain sbb bateri bdn aku dah low..mcm outramen kalau nk mati nnt lampu kat dade die kan akan menyale mcm tu la aku skrg..bling bling...ok la nk caw..xleh nk lame2 sgt dkt blog ni.byk keje lagi nk buat..beransur dulu ye...

p/s:perut aku lapa..pagi td dah mkn nasi tp still rase lapa..nk bape gelen aku minum arini...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...