madam azlin

madam azlin

Wednesday, March 23, 2011

tahniah izan dan arif..

sabtu lepas aku berangkat ke sabak bernam..eh jap2 sabak bernam ke kuala selangor ek..aku pun conpius..ktorg nk pegi kenduri kahwin opismate aku izan..tanpe drancang dan plan last minit ktorg konvoi 3 bijik kete..aku naik kete viva dgn kak lia dan dayah..jauh jugak la nk pegi rumah izan..dlm 2 jam setengah..dgn hujan nye time tu..nasib xde pape..mule2 ktorg singgah rumah kak ana ex opismate aku..time2 smp uma die ni ktorg mmg stok lapo..kate x mkn pg..nasib la family die hidangkan mee kari dgn bubur durian..boleh la buat perut aku diam jap..kalau x asyik berdangdut je..bkn setakat tu je tau..dorang kasi tapau bubur durian tu sekali untuk ktorg..ye mmb aku wan tu mmg xtau malu..mintak tapau..tp aku x sempat nk rase sbb dah kekenyangan mcm ular sawe..nassib ade space sikit untuk mkn kat uma kenduri nnt..

smp2 je mmg hujan renyai turun..sepatut pengantin sanding kul 1pm terpakse postpone kejap..tp ktorg sempat la posing2 dgn pengantin menggunekan kamre yg x canggih..mencik..muke aku buruk ok dlm gamba ni..nk letak pun malu..dgn muke aku berkilat lekat...after tgk die mkn beradab semue ktorg pun blk..sepanjang ktorg blk tu ade la kaum hindu ni enta ade perayaan ape enta stok berhimpun tepi jalan..ni la salah satu penyebab jem..polis pun satu..bkn nk control..nasib ktorg kejap je redah..sian k.lia..aku tinggal kan die drive sorang2..aku ngan dayah bantai tido..pastu aku tgk die mcm letih je..so aku ganti la drive smp opis...mmg penat la drive aritu..dgn hujan lebat nye..bwk jln kg lak tu..ok la..mls nk cerite byk..tgk gamba la ye mcm biase...


sebelum pergi

izan dan k.lia

k.ain dan izan

mmb2 opis..


see...muke aku itam lekat...




dayah dan k.lia..

p/s:dayah kalau nk gamba ni ambk jela kat sini ye..malas nk tepek kat FB..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...