madam azlin

madam azlin

Monday, March 28, 2011

gado dush dush

aritu kan ktorg perang besar..besar x besar mane la..dsebab kan lalat tu x sedar diri dah kahwin buat perangai mcm sundal mmg mintak kaki la kan dari aku..so time tgh ktorg(aku dgn bf) gado2 ni kan...siap nangis2..ala2 drama berepisode enta bile nk abs kan..mmg gado paling teruk la pade abad ni...oppps bukan tu aku nk cerite..ade cerite kelaka dsebalik ktorg tgh gado2 ni..time aku tgk nangis2 kan..perang mulut tibe2 perut aku bunyik bruuuuuuuuuuuppppppppp....gluuuuglupppp...spoil btl la..mcm nk gelak pun ade tau..tp kene kontrol la..kate tgh kecewe kan..sekali makin menjadi2 perut aku ni berdangdut...adoooiii..hilang mood nk nangis...aku telan air liur pun konon2 jgn bg bunyik lagi pun x jln..last2 tgh nangis2 ni aku tepuk perut aku sambil ckp diam diam...air mate still lagi meleleh ni..last2 abg tanye "lapa ek"...mmg spoil nk gado btl...pastu die pujuk lagi.."xpe2 nnt kite g mkn ye"..nk tergelak pun ade tau time tu...

kesimpulan nye agak2 korang bakal nk gado mkn dulu siap2 dekat jgn jd mcm aku ye..

1 comment:

atulhani said...

hahahahaha.. kelakar aaar alin.. maknanya perut alin tu tak bagi gado2.. rugi tak dapat makan ngan abang nanti kalau gaduh.. perut tu lapa.. keh3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...