madam azlin

madam azlin

Sunday, March 6, 2011

wedding malar..

ni la aktiviti aku semalam..attend my opismate wedding..

CONGRATS MALAR AND MOHAN...

mcm biase mst ade ukiran ni kan..geetha ckp ni gamba burung

mohan n malar

sorry gamba agak blur sikit


pengantin dah sampai


ni mcm upacare ape enta..mcm for blessing kot





aku n geetha

kak pat n geetha


p/s:sepanjang aku kat sane aku asyk tanye geetha mcm2 je..'kenape die buat mcm tu"..'dorang buat ape tu"..mst die bengang ngan aku kan..byk sgt tanye..hehehe

3 comments:

...mommy jue... said...

untungnya dapat join wedding bangsa lain. nampak simple tapi meriah kan?rasanya wedding diorang lagi meriah dari kita..

Unknown said...

meriah wedd dorg nie :D

anak aris said...

mommy:yup..sekali sekale kite kene gak tgk budaye lain kan..1 malaysia..
ck:mmg meriah..tp tu la..smp ttdo2 aku tgggu dorang nak jd suami isteri.lame giler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...