madam azlin

madam azlin

Friday, March 11, 2011

mahal melampau..

baru sebentar td aku baru g mkn tgh hari..mule2 xtau nak mkn mane2..last2 aku dgn kakak aku pegi la alamanda..sambil tu boleh cuci mate kan..so destinasi tmpt ktorg mkn dkt foodcourt..yela perut aku ni kene mkn nasi..kalau x nnt x boleh nak pk...aku g la tmpt jual nasi campo..menu aku nasi putih/sayo/ikan keli/daging ke paru sikit=RM11...ye bapak mahal..rase mcm nak tampo je org yg jual tu..aku suruh kire balik last2 mmg harge tu..mmg la bnd kite nak mkn x blh nak berkire sgt..tp dlm x blh nak berkire pun kite kene kire gak..ingt baya pkai daun ke..sabo2...dari pade mahal mcm tu baik aku mkn dekat old town ke..secret resepi ke...tu kalau dorang cas mhl pun aku puas ati..adoi...melampau btl la..cekik darah..pasni nak black list kedai tu..oppsss oleh kerane dah bengang sgt lupe nak ambk gamba makanan yg aku ambk td super duper mahal...


p/s:mood bengang..

2 comments:

...mommy jue... said...

huhuhu.. memang mahal makanan sekarang nie. ingat lagi makan kat cameron, ulam, nasi putih, ikan kembung bakar dengan sambal belacan kene sampai 9hengget... pitamm!!!!

pasnie bawa bekal dari rrumah la yek

anak aris said...

mmg kene bwk bekal..baru duit x mengalir mcm air..hhehehhe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...